Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Wednesday, August 12, 2009 - Problem to Resolution (Trouble Ticket)


Trouble Ticket Management

Trouble Ticket covers all the process of the capture, updat/closure and tracking of the customer's fault complaint...

Trouble Ticket divided into three key areas :
1) Trouble Ticket Capture
- to received and capture of the customer's fault complaint
2) Toruble Ticket Restoration
- to restore the customer's fault complaint that CSR unable to resolve customer trouble ticket
via 1st troubleshooting
3) Trouble Ticket Closure
- to update TT resoutions details and set TT to close

0 comments:

Post a Comment