Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Kerja WEEKEND...oh no...!!!!


ALAMAK...boss dah kuarkan statement suh kerja weekend nie...oh no...no...no...tersentap hati aku dengar weekend nie kena kerja...ma...abah...tolonggggggggggggggggggg...anakmu ini kena kerja weekend...oh no...no...nooooooooooooo...


cam ner nie...dah la weekend ni banyak plan dah buat...so kena la schedule balik aku punyer plan tuk weekend nie...habis kalau bukan sekarang nie biler lagi aku nak kuar nie..minggu depan dah raya la wei...nampak gayanyer xder baju raya la tahun nie...x nak....nak baju raya baruuuuuuuuuu....ma....nak pakai baju raya...


xder ker excuse tuk aku lari nie...malas la nak datang weekend nie dan malas nak present ari selasa nanti...dah la semua benda carca merba lagi nie..buat lain kuar lain...tension giler cam nie...dah la nak dekat uat dah nie...biler sebut jer uat dah rasa gerun la...tak habis2 ngan uat nie...pastu kena plak test benda yang sama selama 3 release nie..


xnak datang leh tak boss???? agak2 dia marah tak kalau aku cakap cam tu...aku rasa confirm la terbakar kalau aku cakap cam tu kan...hehehehehe...so nak tak nak weekend nie aku kena datang kerja...nasib baik la aku duk kat um nie dekat la ckti nak datang ofis nie...kalau duk wangsa maju rasa malas gak nak datang..tambah2 plak kalau drive lagi la aku malas..


wahai kawan-kawanku yang kena datang kerja weekend...datanglah kalian dengan hati yang redha ok...jangan duk mengata mengumpat kat atas jalan raya tu nanti kan tak sampai ofis plak...bukan apa kut2 tinggal aku sorang jer yang datang weekend nie...so apa2 hal nak turun umah tu niat nak datang kerja ok pastu jangan duk membebel jer sepanjang masa ok..


OH NO...NO...NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....!!!!
 

0 comments:

Post a Comment