Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Tension betul la...


tension sangat2 nie...dah la aku punyer laptop nie asyik hang jer...tiap sejam sekali mesti hang..bodo betul la ngan laptop nie..dah la aku kena create acct aku tuk present ari selasa nie...tension betul...aku kalu aku punyer laptop nie ok xper la jugak nie tak..setaip sejam sekali mesti hang punyer...dah buat report tapi xtahu la pukul berapa baru nak mari tengok nie...sakit hati betul la...biler hang sekejap pastu ok balik xper la ni tak kalu hang kena shut down terus pahtu mula la kuar blue screen suh shut down tak nak bagi disk damage..bodo kan tu..padahal baru jah tukar hard disk ngan format laptop ari tu...ni yang buat aku confius nie...betul ker dia orang nie tukar aku punyer hard disk laptop nie atau pun dia orang just format jer...nak kata ada virus setiap minggu aku scan aku punyer laptop...celah mana lagi la virus nie mari...tension betul aku...kalu ikut hati nak jer aku buang aku punyer laptop nie ikut tingkap kat belakang aku nie..biar dia rasa ckit ketensionan aku nie..

wahai SAPURA yang dihormati..cepat2 la datang settlekan aku punyer laptop nie...dah tak tahan la aku cam ni selalu..dah naik penat tangan nie nak tekan button shut down nie...wahai SAPURA datanglah cepat...aku banyak kerja nak kena buat nie...nak create acct lagi nak buat fulfill lagi pastu nak run journal lagi nak verify journal nak extract report pastu nak generate report...banyak la kerja nak kena buat nyer..tu la pasal aku nak biar laptop aku nie cepat di solvekan dia punyer problem...tolonglah wahai SAPURA yang dikasihi...kalau korang tak nak kesian kan aku punyer laptop at least kesian la kat aku nie ha...tuan punyer laptop coz nanti tuan punyer laptop jugaklah yang kena baut kerja yang makin bertimbun nie...aku kalau boleh la kan xnak la benda nie terjadi lagi la..menyusahkan betul la..wahai SAPURA yang disayangi...datanglah engaku membawa rombongan kalian semua tuk repair aku punyer laptop ni...aku ni dah naik menyampah dah nak shut down aku punyer laptop nie...kan tak pasal2 tengok kat bawah nanti ada sebuah laptop terdampar di kaki lima dengan keadaan yang cukup mengerikan..dengan kepalanyer yang pecah dengan terburainyer dia punyer isi perut...jangan nanti aku yang kat atas nie nyanyi lagi alif satar yang PLEASE...PLEASE...PLEASE...dah la..kan tak pasal2 banjir TM nie...

0 comments:

Post a Comment