Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Putrajaya....!!!!!


Hari ni (5/5/2009) sepatutnya aku kena pi ke putrajaya nak buat presentation pasal aku punya storyboard tu dengan company Yayasan Waqaf Tunai...aku tunggu punya tunggu bos akuk datang coz dia cakap nak pi kul 3...dalam kul 3 lebih dia masuk n kol pihak sebelah sana pasal ni...pihak YWM cakap xbuleh buat presentation ari ni coz bos dia orang kena demam denggi....ISH2....ciannya...so ari ni presentation kita orang dibatalkan la..nasib baik la jugak dibatalkan coz aku dah malas la nak pi sana....

Minggu lepas (aku xsure la plak ari apa) aku g la jugak putrajaya di tempat yang sama gak...aku g ngan bos n member aku (yanie)..kita org g cz nak tunjuk yang first sekali kita org buat sebelum di renovate kan balik...sorang buat satu and slide yang ada 4 slide semuanya...kita orang buat banyak bukan apa,untuk memudahkan dia memilih yang mana satu yang berkenan di hati...so lepas jer habis semua 4 slide tu pihak YWM pun decide la...dia nak gabungkan slide yang first ngan fourth...xkisah la kan yang saper buat janji benda tu dia nak gak...gabung pun gabung la nak buat cam ner kan...lagipun dia orang bayar bukan free pun....so kena la turut apa yang dia orang nak...

Habis jer presentation tu kita orang pun nak balik dah la...sebelum sampai kat company sempat la jugak kita orang pi melencong dl dlm putrajaya tu (nasib baik bos aku ni sporting)...best la jugak n sempat la jugak kita orang ambik gambar (bos aku yang jadi tukang ambik gambar tu)...tengah panas pun sanggup posing...biar la bila lagi aku nak datang cni ngan bos aku ni...nasib baik dapat bos sporting kalau nak harapkan CEO jangan diharap dapat makan angin cam tu...kita orang sampai kat ofis pun dah kul 5 la...lama jugak melencong tu kan...ISH2x....anak saper ni pandai ponteng kerja...balik jer kat ofis trs xder mood nak buat kerja...so apa lagi aku laayn la internet...mls nak buat kerja pengubahsuaian tu...so kerja tu yanie yang kena buat...aku kena buat gak tapi yang simple jer la..nasib baik dapat yang simple jer...malas aku nak buat yang teror...buat bukan main penat alih2 yang kita tak terpilih...so baik aku tak payah buat tapi aku still gak buat tuk backup katakan...manala tahu kut2 bos nak tengok yang aku punya jugak ker..

Dah la malas la aku nak ceritakan lagi kat cni...dah panjang sangat tu...so aku
CHOW dl la...

0 comments:

Post a Comment