Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Laptop aku masuk ICU..


kelakar kan tengok title tu..aku punyer laptop sekarang nie dah masuk ICU la...Dr.Sapura dah ambik aku punyer laptop tuk dibedah siasat...dia akan buat siasatan atas penyakit aku punyer laptop tu...aku sendiri pun tak tahu laptop aku tu sakit apa sampai kena masuk ICU bagai...dahsyat betul la sakitnyer kan...xtahu la biler akan discharge kuar laptop tu...so buat sementara waktu nie aku kena la cari jalan lain nak buat aku punyer kerja...

wahai laptop ku kenapa la kau sakit time2 kritikal cam nie...daripada kau sakit baik la kau mati terus...aku bukan apa kesian tengok kau menanggung kesakitan ini...baik kau mati terus dari menanggung kesakitan yang tak tahu sampai biler nak sembuh...kalau kau mati aku pun senang tapi kau sakit jer...kalau kau sakit aku plak yang susah...kalau kau mati aku buleh jer terus tanam kau dalam tanah tak pun tanam kau kat tempat kitar semula..nak baik lagi aku letak jer kau dalam bilik kosong biar kau reput dan berhabuk kat sana...tapi kan kalau kau mati aku lah orang yang first sekali akan menangis atas pemergianmu coz kau ngan aku dah bersama selama setahun lebih...satu jangka masa yang cukup lama tuk kita menjalinkan hubungan ini...i love you la laptop...


sedihnyerrr......


Dr.Sapura cakap laptop aku mungkin akan discharge minggu depan tapi tak sure la hari apa...hopefully biarlah dia discharge hari selasa baru la aku xkena buat apa2 tuk journal punyer part nanti..hahahahaha...niat jahat sudah bertandang...NOOR ALYANI...terpaksa la hang proceed yer memandangkan hang punyer laptop ok...
errrrmmmmm...niat jahat nie

0 comments:

Post a Comment