Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

ermmm.....


Hari ni kerja aku kena buat games..kena tambah 2 lagi games tuk multimedia projek ni..satu dah siap n another one on the way la kiranya tapi half baru sudah....benda yang aku buat ni sama jer jugak dengan yang dl tapi aku heran kenapa dia xnak lekat la plak benda tu...dah tiru satu2 coding yang ada tapi still gak tak menjadi la....ni yang buat aku boring ni...benda yang aku buat tak menjadi...TENSION betul la.....apa aku nak buat lagi ni....dah tak tahu nak buat apa ni....TOLONG AKU!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment