Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Masa Depan...!!!!


24/5/2009 tarikh dimana aku habis praktikal...selama 3 bulan aku di Idwal dan pada tarikh tersebut la aku akan melangkah kuar dari company Idwal...sebaik saja aku melangkah kuar dari company ini apa aku akan lakukan selepas ini..aku selalu berpikir...apa akan aku lakukan tuk masa depanku nanti...always thinking about it because i don't know what i want in my life...adakah aku akan still lagi dalam bidang programming ini ataupun kerjaya aku akan bermula dengan bidang yang lain...sebolehnya aku dah tak mahu mempunyai kaitan dengan dunia programming tapi aku sendiri tidak tahu apa yang aku mahukan dalam hidup aku ini...apa yang akau tahu aku mahu kerja tuk langsaikan hutang aku yang bertunggak itu tanpa menyusahkan orang tua ku...itu yang ku mahukan dalam hidupku ini...aku berharap suatu hari nanti aku akan mendapat kerja yang bersesuaian dengan jiwa ku ini...

0 comments:

Post a Comment