Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Seorang lagi baby baru...


Raya lepas aku dapat sorang lagi anak sepupu...budaknyer cute sangat...macam muka abang dia...
nama baby nie aaiz tsaqif
jom layan pic baby nie..tapi pic tak berapa cantik coz ambik menggunakan handphone...so nampak tak berapa jelas la...
jom layan...
  
                                                               Aazif Tsaqif

                                             aazif : happy sangat coz cik ya dah balik

                                                     aazif : best tau tido atas lengan cik ya


aazif : eksyen ckit..cik ya nak ambik gambar nie

                                                    
                                                     aazif : happynyer...tengok saya senyum...


                                              aazif : amacam..cute tak gambar2 saya tadi..

aazif : tq cik ya coz upload gambar aazif dalam blog cik ya...cayang cik ya...

amacam semua...cute kan budak nie..first aku tengok time dia lahir dulu tak la geram cam nie sekali tapi last weeke aku pi umah dia, dia dah makin besar la..
dah berat upanyer budak nie..kalau dukung sekejap jer tangan dah mula rasa lenguh..tanya mak dia berapa kilo budak nie..mak dia kata ada la dalam 5 kg..fuyoo..berat tu...sebab tu la tangan aku cepat jer lenguh kalau dukung dia lama2 ckit gak...


buat aazif tsaqif...

Semoga aazif membesar menjadi seorang anak yg taat akan suruhan Allah, beriman dan bertaqwa padaNYA. Sentiasa di jalan yg lurus, jalan org2 yg mendapat kebahagiaan di dunia dan di akhirat. Panjangkanlah usia dan limpahkan lah rezeki yg halal buat nya. Semoga sentiasa di bawah lindungan Allah setiap waktu. Limpahkan lah keberkatan dan rahmat mu ke atas aazif di dunia dan di akhirat. Semoga menjadi anak yg berakhlak mulia lagi terpuji. Faqihkan dia dlm ilmu yg dipelajarinya semoga dia cemerlang dlm pelajaran dan kehidupannya mendatang. Jadikan dia adik yg baik dan hormat akan abg dan bakal adik2nya disamping sayang menyayangi antara satu sama lain.. Dan semoga dia memberi manafaat buat mama dan babanya... aminn... ya rabbal alamin..

Love u Aazif Tsaqif

0 comments:

Post a Comment