Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Jelezzzzzzzzzz...????...NO....NO....NO


Amacam tagline tuk kali nie...mesti confius kan...hehehehehe...aku nak postkan satu pic kat cnie tapi pic ni kalau saper2 yang lihat mesti jelezzzzzzz kan tapi aku tak kisah pun kalau korang jelezzzzzz...korang nak kutuk ker nak apa ker aku tak kisah la janji aku hepiiiiiiii....yahoooooooooo.....

jom layan pic nie *macam la banyak sangat pic tu*
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
jeng...jeng....


amacam semua...jelezzzz tak tengok gambar aku nie...huhhuhuhuhu...mesti korang jelezzzz kan...bangganyer aku ada orang jelezzzzzz.....korang ader? of course la xder kan...bangganyer dapat bergambar ngan Edward Cullen nie...handsome bangat sih ni cowok...

0 comments:

Post a Comment