Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

GAJI.....!!!!!


Bestnya aku dapat gaji ari ni...best giler...walaupun tak banyak kira ok la jugak...skrg2nya ada gak duit tuk aku support hidup aku ni...aku igtkan dah tak dapat dah ari ni...nasib baik akak bagi awal..

Aku cukup happy sekarang...GAJI aku dah dapat...RM 220...ok la tu....last month aku just dapat RM 210 jer so this month tambah 10 ringgit...ok la...dr xder duit kan...

Aku plan nak byr aku punya celcom bil ngan beli hadiah tuk yanie skali la...tapi tak tahu nak beli apa la...ish...alih2 aku beli jer bantal peluk yang kat warta tu tuk yanie kan...

Tapi kan duit tu aku kena saving la ckit tuk aku hidup sampai hjg bulan 5 nnt....aku dah mls nak mintak ngan bapak aku la...kesian kat dia..lagipun aku tahu dia sekarang ni xder duit gak..tu yang aku nak saving ckit2 tu...xnak la boros sangat...kalau buleh 220 tu biar sampai hjg bulan 5 nnt...tu pun kalau sempat la...tp rsnya xkut cz aku kena bayar bil celcom la....

Hampeh punya CELCOM....kata murah tapi bila sampai time jer bil mencecah2 bilangannya...dasar pembohong n penipu betul la si CELCOM ni...

0 comments:

Post a Comment