Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Presentation....


Semalam kan aku pi Putrajaya...aku teman member aku buat presentation dia punya storyboard..aku ingatkan benda tu dah tak jadi dah...alih2 bos akuk en.salleh kol suh aku pi sana..apa lagi beb gabra la..tambah plak bos aku tak ikut sama...ha sudah saper nak backup kita org nnt...

Terpaksa la aku g ngan akak(bos perempuan)...akak la yang bawak kita orang pi sana...sampai sn jer kita org terus tunjuk storyboard yang kita org buat tu kepada pihak Yayasan Waqaf Malaysia..kiranya dia orang terima la yang kita rog buat ni cuma ada la ckit perubahan hok nak kena buat..kira OK la...

Aku tengok bos aku diam jer...xcakap apa2 pun...ish2x...mati kutu aku time tu..nak tak nak terpkasa ar kita org yang mula kan dl..jap jer kita org present..habis present kita org trs kelik n sambung buat balik storyboard tu ikut yang pihak sana nak..

Macam2 la kan...nak buat cma ner customer...so kena la jaga hati dia org..ikut jer dia orang nai cam ner...lgpun benda tu dia orang bayar la..bukan FREE pun...

K la xnak descripe banyak2 la..bye...!!!!!

0 comments:

Post a Comment