Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Kerja.....!!!!!


Ari ni aku dapat kerja baru...kira ok la tu...best la jugak dapat kerja ni dar aku duk sj tanpa buat apa2 pun....alih2 ari ni dapat kerja...ada gak la benda aku nak kena buat....nak tanya orang lain kan kena marah selalu...malas aku nak tanya lebih2...cukup2 la kena marah sekali...ari ni aku kena buat tulilsan yang jenis simbol tu...best la...banyak jugak kena buat...tu yang ari ni aku tak kuar lunch...lgpun aku fasting ari ni...last fasting aku...minggu depan member aku sorang lagi dah nak kuar so aku tunggu cam ner keadaan aku ngan dia nanti...confirm tak banyak cakap n confirm kalau nak pi mana2 dia ajak aku....so aku follow jer la..tau2 jer la aku ni kan...sentiasa follow tanpa bantahan...macam orang yang kena jampi la plak...OPS!!!!dia tak jampi aku tau tak...

0 comments:

Post a Comment