Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Mimpi...!!!!


Mimpi yang aku lalui semalam cukup manis sekali...rasa sayang aku nak buang mimpi aku tu...cukup manis sekali...

Semalam aku bermimpi pasal si dia...sdh banyak kali dia hadir dlm mimpi aku tapi kehadirannya kali ini cukup meninggalkan aku satu mimpi yang manis...kehadirannya yang ke-2 kali yang meninggalkan kenangan manis dalam mimpi aku...cukup manis sekali...

Aku bermimpi yang aku denganya keluar bersama2 ke warta...keluar just tuk suka2 jer..aku bawak sorang partner time tu (kalau xsilap yanie la)...kita orang jalan cam biasa jer...yanie ke depan n aku ngan dia berjalan di belakang yanie...apa yang tak ku jangkakan ialah bila tanggannya enak memeluk pinggang kau dari belakang...yang aku heran kenapa aku tak menolaknya malah merelakan ianya terus menyentuhi pinggang ku itu..mls aku jugak turut membalas pelukkannya...bahagia sangat tika itu...naik escalator (tangga gerak la) pun dia pegang pinggang aku...lepas tu kita orang berjalan sambil berpegangan tangan..xlepas2 sampai la ketempat yang kami tuju (kat mana pun aku tak tahu)..apa yang aku igt segala perbuatan dia tu aku relakan ajer dengan sepenuh hati kerana time tu aku dah mulai mencintainya...bahagia sangat aku time tu..rasa tak nak bangun jer pagi tu...xnak hilangkan aku punya mimpi...aku harap la yang malam ni aku akan bermimpi pasal dia lagi...mimpi yang manis aku dengan dia..

Adakah dia ditakdirkan untuk aku...kerana kehadiran dia dlam mimpi aku cukup bermakna...aku hargainya dia yang hadir dalm mimpi ku...kekalkanlah dia bersama ku...jangan kau ambil dia dr sisiku...aku amat memerlukannya..

0 comments:

Post a Comment