Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

RINDUNYA!!!!!


Ya Allah...aku begitu merinduinya...sakit sungguh hati ini menanggung rindu yang sarat mengunung di dada ini...aku sangat2 merinduinya....aku ingin menatap wajahnya, aku ingin mendengar suaranya memanggil nama ku, aku ingin sekali mendengar gelak tawanya....aku begitu merinduinya...

Tak tertahan rasanya hati aku ini menanggungnya....susah untuk aku usir perasaan ini Ya Allah...benarkah dia yang kau ciptakan untuk aku Ya Tuhan....benarkah dia yang kan menjadi suamiku nanti, bapa kepada anak2 ku nanti dan juga satu2nya menantu lelaki dalam family aku nanti...andainya dia yang kau ciptakan kau pertahankanlah hubungan kami ini Ya Allah...

Kau satukanlah hati kami berdua,titipkanlah kebahagiaan kepada kami agar kami dapat melayari bahtera kebahagiaan bersama...

Aku tidak tahu kenapa semenjak dua menjak ini aku teramat merindui dirinya...adakah dia jugak sedang merindui diriku sebagaimana aku juga merinduinya...adakah dia juga sedang menganyam mimpi2 indah bersama diri ini sebagaimana aku menganyam mimpi aku untuk hidup bersamanya...

Hatiku cukup ikhlas untuk menerimanya di dalam hidupku...hanya dia yang ku sayangi Ya Allah...hanya dia yang ku inginkan untuk menjadi teman hidup ku nanti Ya Allah...salahkah aku untuk menyintainya sepenuh hati ku ini....terimalah cinta ku ini dengan setulus hati mu....jangan kau persiakannya kerana cinta ku ini begitu tulus untuk dirimu...hanya kau sajer yang mampu menerima cinta ini....tiada yang lain yang mampu ku serahkan cinta ini...kau saja yang berhak menerimanya...

AKU AMAT MERINDUI DIRIMU........
KAU JAUH DIMATAKU TETAPI KAU SELALU D HATI KU....

Kau tidak pernah menyesal mengenali mu....mengenali mu dalam hidupku cukup membahagiakan aku....sesungguhnya aku bersyukur kerana dipertemukan dengan diri mu...

Terima Kasih kerana masih sudi melihat diri ini sesungguhnya diri ini bukan yang kau imipkan untuk menjadi ratu di hati mu nanti.....

TERIMA KASIH SAYANG!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment