Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

3 hari yang membosankan...


cuti 3 hari cukup membosankan aku la...3 hari jugak la aku tak pi mana2...nak kuar tapi tak tahu nak pi mana sebenarnya pastu satu hal lagi kalau nak kuar kena ada duit kan...so kalau tak der duit nak kuar cam ner...keta minyak perlu isi...ish tension tul pakai keta nie...naper la keta ni tak guna air jer kan..senang ckit aku nak isi...punggah air dari umah isi dalam balang tu kan senang...dah jimat dah duit aku....

ari nie aku plan nak pi basuh keta jap kat danau kota...saja jer nak pasankan enjin keta tu..esok belum tentu lagi aku bawak pi ofis kan...semalam hujan so aku punyer keta tu nampak cam kotor la ckit plus banyak giler daun2 yang berguguran atas keta tu...kalau kering ok la jugak tapi basah so susah la ckit nak lap kan...lepas jer basuh keta ingat kan pi jj jap...sajer nak pi lepak sana...kalau bukan jj maybe aku pi carefour kut...sana best ckit..sebelum tu nak pi bank dulu nak ambik duit...iyer la kan nak basuh keta kena la ada duit...xder duit nak bayar ngan apa nanti kan...

so lepas asar nanti aku nak kuar...nak pi basuh keta...yuhuuuuuuu....duit lagi...semua nak kena guna duit...plan minggu nie nak pi duk umah cousin aku kat um la...dekat ckit ngan ofis minyak pun tak makan banyak...errrrmmmmmm....good idea.....kak su ore nak pi umah kak su nie....tunnnnngggggguuuuuuuuu......

VVVVRRRRRRRRRRRRROOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMM.....

0 comments:

Post a Comment