Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Dapat Kerja...!!!


Fuh...minggu ni aku dapat kerja baru la....aku kena buat storyboard tuk perkenalkan waqaf tunai malaysia selama 15 saat untuk dipaparkan di billboard...susah gila

Dah la aku ni tak berapa mahir pasal flash ni suh plak buat kerja yang macam orang expert buat...aku kehabisan idea la nak buat cam ner...boring betul la...

tengok prang lain buat semua cantik2 belaka tapi aku macam hampeh buat...dah la kena cukup2 ngan 15 saat tu...bayangkanlah nak move kan dia lagi la nak buat itu lagi la buat ini lagi la....ISH....tak tertanggung aku buat semua ini....

kalau ikut hati dah tak nak buat la benda ni...bukannya cantik pun aku buat....

BORING + BOSAN = XRETI

0 comments:

Post a Comment