Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

@@ Perasaaan aku @@


My Feelings...!!!

aku rasa macam nie biler kerja banyak sangat datang dalam satu masa nak disiapkan ASAP

ni biler aku dah dapat settlekan separuh dari kerja yang ada

nak jer berperasaan cam nie sekali sekala biler orang selalu buat kita sakit hati

ni perasaan aku biler rasa nak menangis..mengasingkan diri di tepi jendela sampai lihat hujan yang turun membasah bumi


My Dream...!!!

kadang2 terpikir gak nak naik flight dan pergi ke tempat yang aku suka

nak jer berendam dalam air sambil minum kopi...merehatkan badan dan minda

nak jer bersuka ria cam nie

ni yang aku impikan tuk hilangkan stress aku...nak habiskan duit yang ada...baru la stress leh hilang

satu lagi cara nak release kan tension...dengan tengok movie..aku suka sangat



What I want in My Life????

ni yang aku nak dalam hidup aku...jalan2 naik kereta idaman aku ketika aku masih lagi keseorangan...

setelah puas hidup berseorangan...aku ingin bercinta dan mencintai seseorang dalam hidup aku

untuk melengkapkan lagi kehidupan aku ini, inilah yang aku impikan dengan jejaka yang bertakhta di hati aku

kehidupan yang hampir sempurna...hampir melengkapkan sebuah keluarga

dan lengkaplah kitaran hidup aku diatas muka bumi ini dengan memiliki seorang suami yang penyayang dan jugak anak2 yang soleh dan solehah..


*Itulah dia kehidupan yang aku impikan dalan hidup ini...apa yang aku rasa, apa impian aku dan apa yang aku nak dalam hidup aku ini untuk melengkapkan kitaran hidup aku di atas muka bumi ini sebagai seorang insan yang bergelar manusia...hopefully suatu masa nanti aku mampu memiliki semua itu...aku hanya mampu merancang dan yang menentukannyer hanya DIA...hanya DIA yang Maha Mengetahui...aku pasrah dengan ketentuannyer..*

0 comments:

Post a Comment