Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Time to SLEEP...no more WORK...


mengantuknyerrrrrrrrrrrrr.........

Time cam nie (12.27 am) still lagi buat kerja coz nak kejar dateline esok...dah la esok aku ada UAT dan aku jugak lah yang kena present...mati la aku esok...time cam nie tak tido lagi nie...tengok list yang si aston bagi tu bukan main banyak lagi yang kena buat..amboi...amboi...cik kak..banyak cantik muka hang...apa kau ingat aku ni "koli batok" hang nak kerja sampai tersembul biji mata...sori ok...aku kerja ngan TM bukan ngan ACCENTURE...lagi pun yang bayar gaji aku TM bukannyer kau..

kau best jer kan bagi list2 kerja yang aku nak kena buat...lepas jer kau list kan kerja tu kau terus blah kan...banyak cantik hang punyer muka....aku tak kira...siap jer kerja aku, aku nak tido....lantak la apa nak jadi esok pun jadi la coz aku yang present tapi hang yang kena jawab...hang ingat aku ni robot ker?kalau robot kerja tanpa henti pun buleh rosak inikan plak manusia cik kak...manusia ni ada waktu rehat dia jugak...bukannyer sari2 kena kijo sampai nak keluar biji mata...sedarlah ckit cik kak...hang tu bukannyer bos aku tapi kan aku rasa hang ngan bos aku tu sama jer peel nyer...suka sangat duk push orang suh buat kerja..assign kerja banyak2 tapi sendiri-sendiri tak mau buat...apa kejadahnyer tu...

esok tentu mata aku jadi cam nie esok nie...nak tengok tak....

jeng....jeng....jeng.....
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
amacam....cantik tak aku kalau jadi camtu esok...


0 comments:

Post a Comment