Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Suatu masa nanti...


Salam kengkawan semua...


Actually aku tak ada modal nak berblogging ari nie tapi disebabkan boring + bosan = mengantuk yang teramat sangat so aku terpaksa la berblogging...aku just main taip jer apa yang aku nak taip kat cnie..otak tak boleh nak prosess dengan betul apa yang nak di taipkan kat cnie...


Ok la...dari aku duk membebel yang tak tentu baik aku citer sal mamat nie...mamat yang aku suka tengok la...kalau tengok senyuman dia la kan cair hati nie...cehhhhhh...jiwang la plak...tapi serius la...aku suka tengok biler dia senyum...so seweeetttttttt....mamat nie pelakon actually...first aku tengok dia hati dah jatuh minat la...aku tengok dia pun secara tak sengaja dalam citer GELORA DI HATI SARA...dari situ la biler tengok jer dia berlakon rasa conok la plak...selalu jer aku bergaduh ngan housemate aku sal mamat nie..bukan gaduh siyes tau gaduh manja2 jer...aku minat tapi dia tak minat pastu mula la dia kata mamat nie jambu la apa la...aku tak kisah la dia nak kata mamat nie jambu air ker jambu nawar ker jambu batu sekalipun janji aku minat dia....


Aku harap la kan agar suatu masa nanti aku akan terserempak dengan dia kat mana-mana shopping complexs...bukan apa nak tengok gak dia secara live depan mata..ni tak asyik tengok dalam tv jer..sekali sekala nak gak tengok depan mata mana lagi handsome..dalam tv atau kat luar...mesti kat luar lagi handsome kan??? aku rasa la kan kalau la suatu hari nanti aku jumpa dia rasanyer tak terkata aku...lidah plak kelu untuk berbicara..apa yang mampu aku buat hanya pandang jer kat dia tanpa sebarang kata...cewahhhhhhhhhhh ayat...xleh blah...korang-korang cemua..kalau korang ada jumpa atau terserempak ngan dia kan korang bagi tahu aku erk..tak pun korang kirim salam aku kat dia...addduuuuhhhhh...nak cangat jumpa mamat nie...korang nak tahu tak saper yang aku nak jumpa????

jom skroll ramai2...jangan malas kalau nak tengok saper dia...
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~


kacak kan???

manis orangnyer...

body dia...waaauuuuu...mantop

macho tak???

Ni la dia orang yang nak sangat2 aku jumpa...dia ialah Nazim Othman..pelakon yang masih lagi baru dalam dunia seni...jangan risau...saya akan setia menyokong anda walau dimana anda berada....ceeewwwaaaahhhhh.....I LAP U la nazim....hehehehe...

0 comments:

Post a Comment