Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Demam Korean...


Chetayang nie kan mucim aku demam korea la...habis cemua citer korea aku cedut dari aku punyer member...cemua citer aku cengok...dah berapa cali aku chatam citer nie pun aku cak cahu...cak pernah plak aku racha boying cengok citer nie cemua..makin feeling ada la campai air mata pun boleh kuar tau...ni aku load gambar-gambar cemua hero dan heroin dalam citer yang aku cengok...banyak kali yang aku tengok tapi nie la yang paling aku chuka...I LIKE IT..!!!...so layan yer cawan-cawan cemua...

Secret Garden

Hyun-Bin as Kim Joo-Won

Ha Ji-Won as Kil Ra-Im


Playfull Kiss

Kim Hyung Joong as Baek Seung Jo

Jung So Min as Oh Ha Ni


You're Beautiful

Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung

Park Shin Hye as Go Mi Nam

Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo

Lee Hongki as Kang On Yu / Jeremy


Boys Over Flower

Lee Min Ho as Gu Jun Pyo

Koo Hye Sun as Geum Jan Di

Kim Hyun Joong as Yoon Ji Hoo

Kim Joon as Song Woo Bin

Kim Bum as So Yi Jeong

Coffee Prince

Gong Yoo as Choi Han-Gyul

Yoon Eun Hye as Go Eun-Chan

Autumn In My Heart

Song Seung Hun as Yun Jun Suh

Song Hye Kyo as Yun/Choi Eun Suh

Won Bin as Han Tae Seok


All About Eve

Jang Dong Gun as Yoon Hyong-chul

Chae Rim as Jin Sun-mi

Han Jae Suk as Kim Woo-jin

Kim So Yeon as Huh Young-mi


Winter Sonata

Bae Yong Joon as Kang Joon Sang / Lee Min Hyung

Choi Ji Woo as Jung Yu-jin

2 comments:

~oH.ha.xiE~ said...

walahhhweehhhh~ tgk 6,7 drama dlm satu mggu ker? smbil mengecat umah ek...kekekke

cuttiest girlzs said...

of course la...malam2 habis ngecat rumah layan korea jap...pahtu tido la kul 4 5 pagi nak perabis citer tu

Post a Comment