Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Hantu novel...


Sekarang nie aku dah macam hantu novel la plak...dah banyak novel yang terkumpul kat umah tu sampai dah tak muat rak tuk letak semua novel2 aku...ada yang terpaksa aku masukkan dalam kotak...aku rasa kalau la novel tu leh jual balik rasanyer dah kaya aku nie...tapi tu la...sayang la kalau nak jual balik...nanti xder plak koleksi tuk novel...2 minggu lepas jer dah 2 buah novek aku pi beli even time tu gaji tak masuk lagi...selang sehari jer aku beli...even duit tak ada tapi aku still gak g cari novel tu...nak beli nanti buleh gaji takit tak sempat so terpaksa la pi beli jugak even xder duit janji aku dapat buat koleksi tu...nasib baik la buku yang aku beli tu best...kalau tak best nampak gayanyer mengalir air mata darah la aku...membazir tu..

Ni la novel yang aku beli 2 minggu lepas...


best sangat2...


Yang ni plak bakal aku miliki tapi xsure best ke tak...



0 comments:

Post a Comment