Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Virus-virus "cinta"


Aku bengang la ngan laptop aku nie...xtahu la kenapa sejak dua menjak nie...asyik hang jer kerja dia..kalau nak bukak my computer mesti kuar message box dulu yang suh change setting ngan close setting..pastu kalau tekan close setting dia akan hilang task bar kat bawah tu..kena tunggu plak dalam 2 3 minit baru la ada balik..tu pun kalau ada la..kalau tak ada terpaksa la aku kena shutdown laptop tu balik..sakit hati betul la...


Adakah laptop ku kini diserang virus-virus "cinta" yang aku sendiri xtahu dari mana datangnyer virus "cinta" tu...oh virus "cinta"..janganlah engkau menyerang my lappy ku ini coz aku dah tak sanggup nak mengfemeskan diri aku dengan membuat report kat HQ...kalau nak dikira..diri ku lah yang paling femes coz selalu jer buat report sal my lappy ini..janganlah engkau menyerang my lappy ku ini wahai virus-virus "cinta"...kau cari lah lappy orang lain untuk kau serang kerana my lappy ku ini still lagi muda...belum lagi melepasi tahap akil baligh...tak layak lagi untuk kau mendudukinyer...tolonglah wahai virus-virus "cinta"...jangan lah engaku menambahkan lagi tahap kebengangan aku ini...kan tak pasal-pasal nanti my lappy ku ini yang menjadi mangsa ketensionan aku ini....


"PLEASE GET OUT FROM MY LAPPY AND FROM MY LIFE...I CAN SURVIVE MY LIFE WITHOUT U...U CAN DO WHATEVER U WANT STARTING NOW BUT PLEASE DON'T DISTURB US ANYMORE IN FUTURE...I'M BEGGING U NOW...VIRUS-VIRUS "CINTA""

0 comments:

Post a Comment