Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Apa Cer nie...


Terlalu lama blog ni terbiar...tak tahu nak hapdate apa sebenarnya tu yang dah lama tak ada entry...ingatkan nak stop jer la blog ni tapi sayang plak coz banyak gambar-gambar dan kenangan kat dalam tu...tapi tu la kan..kalau dah ada 2 blog ni susah plak nak handle blog yang nie...blog yang satu lagi tu memang aktif bergerak coz blog tu ialah blog luahan perasaan aku...blog ni plak hanya blog suka-suka jer tu yang xder benda nak hapdate tu...

Dah alang-alang bukak ni so ada la something aku nak citer nie....esok insyaAllah kalau jadi kan aku nak pi jumpa pakwe aku Jo In Sung kat Paradigm Mall...rasanyer dah la couple ngan dia tapi tak pernah lagi berjumpa so esok merupakan hari yang paling bersejarah untuk aku la kan...first time nak jumpa pakwe ni...debaran xyah cakap la kan...harap2 impian aku untuk jumpa pakwe aku tu menjadi kenyataan...berharap sangat yang member aku ni tak cancel janji yang telah dia buat ngan aku...nak sangat jumpa ngan pakwe aku tu..terlalu rindukan dia la...even nanti kalau jumpa dalam jarak yang jauh pun aku dah puas hati...janji aku dapat tengok pakwe aku tu....Oh Maiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....tak sabarnyer nak jumpa dia esok...harap2 dapat la amik gambar ngan dia esok....

Wait me ah oppa...tomorrow i will come to you...saranghyeo oppa....

1 comments:

Mengkibong's World said...

hahhahahahahah iyo iyo ooooo..... class demo pak we korea gitu....

Post a Comment