Coretan Perjalanan Hidupku

SeLaMaT DaTaNg

"Setiap pertemuan pasti ada perpisahan, tetapi tidak semua perpisahan akan menjanjikan akan adanya pertemuan semula sesudah perpisahan itu.Andai hidup punca perpisahan, biarlah mati menyambungnya semula. Namun seandainya mati punca perpisahan, biarlah hidup ini membawa erti yang nyata.Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh bahagia.Hidup ini adalah warna-warni yang terlakar pada kanvas, walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta maksud."

Update Blog...


Rasanyer dah lama aku tinggalkan blog nie tanpa apa-apa update pun...bukannya tak ada citer untuk untuk aku update kan kat cnie..terlalu banyak citer yang nak aku kongsikan kat cnie sampaikan aku tak tahu nak start dari mana citer aku nie..xtahu nak mulakan dari yang mana satu..terlalu banyak sangat benda yang terjadi dalam hidup aku sejak akhir2 nie...

Kadang2 terlintas jugak kat pikiran ni nak update apa yang terjadi seharian dalam hidup aku tapi tak terupdate...selalu jer lupa nak update..pastu biler dah tertangguh terlalu lama jadi aku pun dah lupa nak update apa yang terjadi dalam hidup aku sekarang nie...apa yang terjadi dalam hidup aku nie ada yang suka sampai tak terkata dan ada jugak yang duka sampai tak tertanggung...

Akan aku hidupkan kembali blog ni tuk menceriakan hari2 aku...untuk menceritakan segala apa yang berlaku dalam hidup aku seharian...apa yang suka dan apa yang duka..lately ada banyak yang duka dari yang suka..even yang duka sekalipun aku cuba untuk menjadikannya yang suka..

0 comments:

Post a Comment